Upozornění pro uživatele zařízení Apple !

Pro uživatele apple zařízení s macOS je nutné postupovat podle tohoto návodu:

1. Stáhněte si program IT Pomoc na dálku

Neinstalační verze / neinstaluje se, spustí se po stažení souboru
Instalační verze / nainstaluje se do Vašeho zařízení a budete mít ikonu programu + můžete využít službu okamžitě bez další instalace

2. Po stažení a spuštění programu je nutné povolit program v Nastaveních (Bezpečnost a soukromí) a následně vybrat v levém menu Přístupnost a povolit program TeamViewer..

3.V případě, že Vám nejde zakliknout povolení, je třeba kliknout na žlutý zámek v levém dolním rohu.

4. Povolením této akce je následně třeba provést restart zařízení.

5. Bez restartu Vašeho zařízení připojení nebude fungovat.

6. Znovu si program spusťte a pošlete nám Vaše heslo do zařízení z programu IT Pomoc na dálku.

Alternativní možností může být také použití software AnyDesk (alternativa k teamviewer)

Podrobné instrukce pro macOS Mojave a Catalina: community.teamviewer.com