Upozornění pro uživatele zařízení Apple !
Pro uživatele apple zařízení s macOS je nutné postupovat podle tohoto návodu:
1. Stáhněte si program IT Pomoc na dálku
Neinstalační verze / neinstaluje se, spustí se po stažení souboru
Instalační verze / nainstaluje se do Vašeho zařízení a budete mít ikonu programu + můžete využít službu okamžitě bez další instalace
2. Po stažení a spuštění programu je nutné povolit program v Nastaveních (Bezpečnost a soukromí) a následně vybrat v levém menu Přístupnost a povolit program TeamViewer..
3.V případě, že Vám nejde zakliknout povolení, je třeba kliknout na žlutý zámek v levém dolním rohu.
4. Povolením této akce je následně třeba provést restart zařízení.
5. Bez restartu Vašeho zařízení připojení nebude fungovat.
6. Znovu si program spusťte a pošlete nám Vaše heslo do zařízení z programu IT Pomoc na dálku.
Alternativní možností může být také použití software AnyDesk (alternativa k teamviewer)
Podrobné instrukce pro macOS Mojave a Catalina: community.teamviewer.com